KADA IŠSIŲSITE MANO PREKES?
Siuntos pakuojamos ir siunčiamos tik gavus bankinį pavedimą. Siuntos yra pakuojamos ir išsiunčiamos tą pačią arba sekančią dieną. Siuntas siunčiame visomis dienomis išskyrus sekmadienį ir pirmadienį. Apie prekių išsiuntimą visuomet informuojame el.paštu. Taip pat visuomet atsiunčiame siuntos sekimo numerį. Siuntos pristatymas, po jos išsiuntimo, priklauso nuo siuntų tarnybos darbo. Prekių išsiuntimas taip pat gali užtrukti jei atlikote užsakymą ne darbo dienomis, švenčių dienomis bei išpardavimų metu. Tokiu atveju siuntos pristatymas gali užtrukti iki 5 darbo dienų.
KADA GAUSIU SAVO PREKES?
Pasirinkus pristatymą LPEXPRESS, OMNIVA, DPD terminalais arba kurjeriu siuntos dažniausiai gaunamos per 1-2 darbo dienas po jos išsiuntimo priklausomai nuo pristatymo vietos, siuntų tarnybos užimtumo, šventinių dienų. Pasirinkus pristatymą Lietuvos paštu siuntos dažniausiai gaunamos per 1-5 darbo dienas po jos išsiuntimo priklausomai nuo pristatymo vietos, pašto užimtumo, šventinių dienų.
Jei pasirinkote prekių atsiėmimą fizinėje parduotuvėje - paruošime prekes atsiėmimui ir informuosime Jus SMS žinute. Dažniausiai prekes atsiėmimui paruošiame tą pačią darbo dieną. Prekes klientas gali atsiimti fizinės parduotuvės darbo laiku.
KAIP GAUTI SIUNTOS SEKIMO NUMERĮ, KUR YRA MANO SIUNTA?
Siuntos numeris klientams visuomet išsiunčiamas užsakymo metu pateiktu el.paštu. Jei negavote el.laiško su siuntos numeriu - patikrinkite el.pašto šlamšto ar reklamos kategorijas. Kartais laiškai automatiškai patenka į šias kategorijas. Priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo, siuntas galite sekti šiuose puslapiuose: Lietuvos paštas www.post.lt ; LPEXPRESS www.lpexpress.lt; OMNIVA www.omniva.lt
KĄ DARYTI JEI NEGAUNU SAVO UŽSAKYMO?
KĄ DARYTI JEI GAVAU PAŽEISTĄ/BROKUOTĄ PREKĘ?
Jei dėl tam tikrų priežasčių gavote pažeistą siuntinį arba prekes, prašome atsiųsti mums laišką el.paštu prekesnagams@gmail.com su užsakymo nr., sąskaita faktūra, pirkėjo vardu ir pavarde bei nuotraukomis. Gavė laišką įvertinsime patirtą nuostolį, pakeisime pažeistas prekes identiškomis arba grąžinsime Jums pinigus. Dėl pažeistos siuntos kreipsimės į siuntų tarnybą.
Jei dėl tam tikrų priežasčių gavote brokuotą prekę, prašome atsiųsti mums laišką el.paštu prekesnagams@gmail.com su užsakymo nr., sąskaita faktūra, pirkėjo vardu ir trumpu situacijos aprašymu. Individualiai nuspręsime ar reikės prekę grąžinti mums ir atlikti jos vertinimą. Jei išbandžius produktą nustatysime, jog prekė yra brokuota - pakeisime ją nauja arba grąžinsime Jums pinigus. Taip pat kreipsimės į produkto gamintoją arba tiekėją dėl netinkamo produkto. Prekės pristatymo išlaidos vertinimui apmoka klientas, siuntimo išlaidos yra negrąžinamos.
Taip pat prekes galite pristatyti į mūsų parduotuvę Kaune, Varnių g. 48C (Vilijampolės turgus, skyrius 5).
KĄ DARYTI JEI NORIU GRĄŽINTI PREKE?
Norint grąžinti prekes visų pirma prašome kreiptis el.paštu prekesnagams@gmail.com arba atvykti į mūsų parduotuvę Kaune, Varnių g. 48C (Vilijampolės turgus, skyrius 5). Prekių grąžinimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos teisės aktais.
Grąžinant kokybiškas prekes laikomasi šių sąlygų:
SVARBU: Tvarkingi, veikiantys elektros prietaisai negrąžinami ir nekeičiami vadovaujantis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“, patvirtintomis 2001-06-11 Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014-07-22 nutarimo Nr. 738 redakcija).