Dažniausiai užduodami klausimai

KADA IŠSIŲSITE MANO PREKES? Užsakymus išsiunčiame per 1-3 darbo dienas po gauto apmokėjimo. Apie prekių išsiuntimą Jus informuojame el.paštu su pranešimu "Užsakymas įvykdytas". Prekių išsiuntimas taip pat gali užtrukti jei atliekate pavedimą iš kitų Lietuvos bankų. Tuomet pinigų įskaitymas į mūsų sąskaitą gali užtrukti iki vienos darbo dienos.

KADA GAUSIU SAVO PREKES? Dažniausiai Lietuvos pašto siuntos gaunamos per 1 - 2 darbo dienas nuo jos išsiuntimo. Siuntos šiuo būdu taip pat pristatomos ir šeštadieniais. Pasirinkus pristatymą LPEXPRESS, OMNIVA  terminalais arba kurjeriu siuntos gaunamos sekančią dieną po jos įdėjimo į siuntų terminalą.  

KAIP GAUTI SIUNTOS SEKIMO NUMERĮ, KĄ MAN SU JUO DARYTI? Siuntos numeris Jums bus išsiųstas el.paštu paruošus siuntą. Siuntos numeris užtikrina Jūsų siuntos saugumą. Jis padės Jums sekti ir stebėti siuntos būklę. Taip pat jis ypač svarbus dėl įvairių priežasčių netekus ar neturint Lietuvos pašto pranešimo apie gautą siuntą. Tokiu atveju siuntą galima atsiimti pateikus asmens dokumentą ir turimą siuntos numerį. Priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo, siuntas galite sekti šiuose puslapiuose:

Lietuvos paštas www.post.lt ; LPEXPRESS www.lpexpress.lt; OMNIVA www.omniva.lt

KĄ DARYTI JEI NEGAUNU SAVO UŽSAKYMO? Pasitikrinkite ar tikrai užbaigėte užsakymo procesą ir į savo el. pašto dėžutę gavote patvirtinimą su užsakymo numeriu. Jei negavote užsakymo kopijos el. paštu ir/arba jos nematote savo užsakymuose greičiausiai jūs nepabaigėte užsakymo proceso. Taip pat pasitikrinkite ar tikrai apmokėjote užsakymą, jei pasirinkote mokėjimą bankiniu pavedimu. Susidūrus su šiomis problemomis ar per turimą terminą negavus prekių prašome kreiptis el.paštu prekesnagams@gmail.com arba telefonu 867467903 

 

 

 

Rašyk
Skambink