Dažniausiai užduodami klausimai

KADA IŠSIŲSITE MANO PREKES?

Siuntos pakuojamos ir siunčiamos tik gavus bankinį pavedimą. Visos apmokėtos vienos dienos siuntos yra pakuojamos ir išsiunčiamos sekančią dieną. Siuntas siunčiame visomis dienomis išskyrus sekmadienį ir pirmadienį. Apie prekių išsiuntimą visuomet informuojame el.paštu. Taip pat visuomet atsiunčiame siuntos sekimo numerį. Siuntos pristatymas, po jos išsiuntimo, priklauso nuo siuntų tarnybos darbo. Prekių išsiuntimas taip pat gali užtrukti jei atliekate pavedimą iš kitų Lietuvos bankų. Tuomet pinigų įskaitymas į mūsų sąskaitą gali užtrukti iki vienos darbo dienos.

KADA GAUSIU SAVO PREKES? Dažniausiai Lietuvos pašto siuntos gaunamos per 1 - 3 darbo dienas nuo jos išsiuntimo. Siuntos šiuo būdu taip pat pristatomos ir šeštadieniais. Pasirinkus pristatymą LPEXPRESS, OMNIVA  terminalais arba kurjeriu siuntos dažniausiai gaunamos sekančią dieną po jos įdėjimo į siuntų terminalą, tačiau pasitaiko atvejų, kad siuntos gaunamos per 2 paras nuo išsiuntimo.

KAIP GAUTI SIUNTOS SEKIMO NUMERĮ, KUR YRA MANO SIUNTA?

Siuntos numeris klientams visuomet išsiunčiamas el.paštu pradėjus pakuoti prekes. Jei negavote el.laiško su siuntos numeriu - patikrinkite el.pašto šlamšto ar reklamos kategorijas. Kartais laiškai automatiškai patenka į šias kategorijas. Priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo, siuntas galite sekti šiuose puslapiuose: Lietuvos paštas www.post.lt ; LPEXPRESS www.lpexpress.lt; OMNIVA www.omniva.lt

KĄ DARYTI JEI NEGAUNU SAVO UŽSAKYMO? 

  • Pasitikrinkite ar tikrai užbaigėte užsakymo procesą ir į savo el. pašto dėžutę gavote patvirtinimą su užsakymo numeriu. Jei negavote užsakymo kopijos el. paštu ir/arba jos nematote savo užsakymuose greičiausiai jūs nepabaigėte užsakymo proceso.
  • Patikrinkite siuntos būklę pasinaudoję siuntos sekimo numeriu, kurį gavote el.paštu. Galbūt siuntų pristatymo tarnybos dėl tam tikrų priežasčių vėluoja pristatyti siuntą.  Priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo, siuntas galite sekti šiuose puslapiuose: Lietuvos paštas www.post.lt ; LPEXPRESS www.lpexpress.lt; OMNIVA www.omniva.lt
  • Susidūrus su siuntos pristatymo problemomis ar per turimą terminą negavus prekių prašome kreiptis el.paštu prekesnagams@gmail.com arba telefonu 867467903 

KĄ DARYTI JEI GAVAU PAŽEISTĄ/BROKUOTĄ PREKĘ?

Jei dėl tam tikrų priežasčių gavote pažeistą siuntinį arba prekes, prašome atsiųsti mums laišką el.paštu prekesnagams@gmail.com su užsakymo nr., sąskaita faktūra, pirkėjo vardu ir pavarde bei  nuotraukomis. Gavė laišką įvertinsime patirtą nuostolį, pakeisime pažeistas prekes identiškomis arba grąžinsime Jums pinigus. Dėl pažeistos siuntos kreipsimės į siuntų tarnybą.

Jei dėl tam tikrų priežasčių gavote brokuotą prekę, prašome atsiųsti mums laišką el.paštu prekesnagams@gmail.com su užsakymo nr., sąskaita faktūra, pirkėjo vardu ir trumpu situacijos aprašymu. Individualiai nuspręsime ar reikės prekę grąžinti mums ir atlikti jos vertinimą. Jei išbandžius produktą nustatysime, jog prekė yra brokuota - pakeisime ją nauja arba grąžinsime Jums pinigus. Taip pat kreipsimės į produkto gamintoją arba tiekėją dėl netinkamo produkto. Prekės pristatymo išlaidos vertinimui apmoka klientas, siuntimo išlaidos yra negrąžinamos.

Taip pat prekes galite pristatyti į mūsų parduotuvę Kaune, Varnių g. 48C (Vilijampolės prekybos centras, skyrius 48).

KĄ DARYTI JEI NORIU GRĄŽINTI PREKE? Norint grąžinti prekes visų pirma prašome kreiptis el.paštu prekesnagams@gmail.com arba atvykti į mūsų parduotuvę Kaune, Varnių g. 48C (Vilijampolės prekybos centras, skyrius 48). Prekių grąžinimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos teisės aktais.

 Grąžinant kokybiškas prekes laikomasi šių sąlygų:

  • Pirkėjo pranešimas Pardavėjui apie prekės grąžinimą yra pateikiamas laikantis prekės grąžinimui numatytų terminų – 14 dienų nuo prekių gavimo dienos.
  • Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta.
  • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nenaudota (nebandyta), nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė).
  • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokia buvo gauta.
  • Visos dovanos, kurios buvo gautos kartu su įsigytomis prekėmis, turi būti grąžintos kartu su grąžinamomis prekėmis.
  • Grąžinant prekę būtina pateikti jos pirkimo kvitą/ gautą sąskaitą – faktūrą.
  • Jeigu prekė nėra visiškai sukomplektuota, yra sugadinta, naudota, netvarkinga arba nėra tinkamai supakuota, Pardavėjas turi teisę nepriimti prekės, jos nekeisti ir negrąžinti už prekę pirkėjo sumokėtų pinigų.

SVARBU: Tvarkingi, veikiantys elektros prietaisai negrąžinami ir nekeičiami vadovaujantis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“, patvirtintomis 2001-06-11 Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014-07-22 nutarimo Nr. 738 redakcija).

 

Rašyk
Skambink